[Tp-sv] Fwd: Fedora Linux 40 Beta Released

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Tors Mars 28 22:55:37 CET 2024

Luna Jernberg skrev:
> Råkade publicera Fedora Linux 40 Betan på svenska Fedora hemsidan
> 1,5-2 dagar sent

> kanske någon som har mindre att göra och är mindre slarvig ska
> göra detta istället för mig?

Nejdå, så hårda att du blir avskedad för enstaka misstag är vi inte!
:-)

Allvarligt talat tror jag du är den ende som haft tid att alls ägna
dig åt dessa sidor den senaste tiden. Jag gjorde det förr, men det var
ganska många utgåvor sedan nu. Gör ett nytt försök till huvudutgåvan!
Betautgåvan är som du säger inte särskilt viktig i sammanhanget, men
förhoppningsvis kan du återanvända mycket av vad du gjorde till den!

> hoppas vi ses på foss-north 2024

Ja, vi får se till att hinna med en pratstund vi som är där. Det
verkar ju åtminstone bli två.