Mindre citatteckenkorrigering i två av mina översättningar

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Apr 24 18:23:15 CEST 2014

Hej,

har gjort en mindre korrigering i file-roller samt vinagre.

För gconf-värden kan det nog vara bäst att de är omgivna av raka
citattecken eftersom de då är kopieringsbara till terminalen för
användning i exempelvis gsettings.

Särskilt tydligt blev detta när jag såg den tomma strängen \"\" som
värde i en inställning för epiphany. Denna är inte ersättningsbar med
””, och tar man bort omgivande citattecken klagar istället gsettings på
att värde saknas.

Har tittat igenom vad jag skickat in som är påverkat av detta, och det
var bara 4 strängar totalt, har skickat in nya ändringar till
file-roller samt vinagre för detta.

Nya diffar från ursprunglig översättning:
file-roller https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/205371/0/0/

vinagre https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/205375/0/0/

Hälsningar,
Anders