Fundering kring network-manager-applet

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Tors Aug 21 16:48:18 CEST 2014

> Jag ser att Josef har översatt network-manager-applet master,

Har bara reserverat den, men har inte påbörjat översättningen, och jobbar just nu med andra filer.
Vill du översätta den så släpper jag gärna reservationen.

> Är det möjligt att merge:a strängar från master upp till nma-0_9_10? För strängarna i master lär ju i många
> fall vara samma som i nma-0_9_10.

Tror man får göra det med en manuell diff av po-filerna i t.ex. Meld, oavsett vilket håll man vill gå åt där.
Då filerna borde ligga ganska nära varandra borde det ändå inte vara ett större jobb.

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson