Fundering kring network-manager-applet

Mattias Eriksson snaggen at gmail.com
Tors Aug 21 20:24:36 CEST 2014

Har merge:at från master till nma-0_9_10 samt gjort rättningar i
både master och nma-0_9_10

Det finns att granska här:
https://l10n.gnome.org/vertimus/network-manager-applet/master/po/sv
https://l10n.gnome.org/vertimus/network-manager-applet/nma-0-9-10/po/sv

Mina ändringar är bara 3 nya strängar samt att jag ändrade termen
bonded connections till kombinerade anslutningar, då ett bonded
interface är ett virtuellt super interface som kombinerar flera
underliggande fysiska interface.

För grenen master kunde jag dock inte göra någon "Skicka in
översättning" då det inte är jag som reserverat den, så jag har
bara laddat upp som kommentarer. Så där får någon som kan systemet
assistera för att komma vidare.

//Mattias

tor 2014-08-21 klockan 16:48 +0200 skrev Josef Andersson