Re: Översättning av GStreamer och gst-plugins-* 1.3.90

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Ons Juli 9 23:15:47 CEST 2014

Hej!

> Jag har gjort en ansats att översätta de saknade delarna av GStreamer
> 1.3.90 samt dess systerpaket gst-plugins-*.

Är det någon som inte fått slag av sommarvärmen som kan tänka sig att
kika lite grann?
Eller om någon redan påbörjat granskningen bara tillkänna ge det så
jag vet åtminstone. :)

Jag har sett att de flesta av er använder l10n.gnome.org för
granskningar och kommentarer
för era GNOME-relaterade paket. När jag kikade runt där såg jag att
freedesktop.org-projekten
hanteras externt eftersom de inte verkar vara GNOMEiga och inte via
den servern så jag kan
inte lägga upp mina filer till granskning där verkar det som.

Ett alternativ skulle kunna att jag laddar upp mina ändringar på
github.com, men där kan man
inte få sida-vid-sida-läge som de flesta av er verkar föreda. Om jag
kan minska barriären för
att få saker granskade är det ju bra. ;)