Översättning av gnome-photos

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors May 1 23:40:46 CEST 2014

On 2014-04-28 18:47, Josef Andersson wrote:
> Granskade, och här kommer förslag efter tycke och smak, så anamma dem
> beroende på vad du själv tycker.
>
> ..Det är tänkt att vara en enkel och elegant ersättning för att använda
> en filhanterare då foton hanteras.
>
> ->Istället för att använda en filhanterare till att hantera foton är det
> tänkt som en enkel och elegant ersättning

Tyckte varken din eller min text var klockren där, så skrev ett nytt
förslag jag tycker låter bättre:
"Det är tänkt som ett enkelt och elegant alternativ till att använda en
filhanterare för att hantera foton."

Håller med om de två andra förslagen och har fixat dessa.

Diff för dessa ändringar:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/205928/203878/0/

> Bra översättningstempo du har fått upp förresten:)
Ska se om jag kan hålla det uppe, lär bli svårare då de små
översättningarna börjar ta slut ;-)