New: libc-*

Jan Djärv jan.h.d at swipnet.se
Tis May 6 22:48:55 CEST 2014

Hej.

1 maj 2014 kl. 18:48 skrev Göran Uddeborg <goeran at uddeborg.se>:

> Du har gjort flera uppdateringar av libc som jag inte hunnit titta på
> tidigare.  Nu tog jag och gick igenom dem på en gång.  Bra jobbat.
> Några små petitesser fanns det ju ändå att påpeka. :-)

Jag har åtgärdat alla enligt förslagen.

> Stämmer den översättningen verkligen?

Ja, det är en del av ett större sammanhang:

    N_ ("Also draw graph for total memory consumption") },
  { "x-size", 'x', N_ ("VALUE"), 0,
    N_ ("Make output graphic VALUE pixels wide") },
  { "y-size", 'y', "VALUE", 0, N_ ("Make output graphic VALUE pixels high") },

#: malloc/memusagestat.c:64
msgid "Make output graphic VALUE pixels wide"
msgstr "Gör resultatgrafiken ANTAL pixlar bred"

#: malloc/memusagestat.c:65
msgid "Make output graphic VALUE pixels high"
msgstr "Gör resultatgrafiken ANTAL pixlar hög"

Tack för granskningen!

	Jan D.