Uppdatering av Pidgin

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Sat Nov 22 14:32:26 CET 2014

Har nu sammanfogat dev-grenen med vanliga 2.x-förgreningen av Pidgin. Så nu är
vi 100%. Yiehaw.
Körde pofilter, samt snabbtestad filen "på riktigt" och hittade en hel del. Rättade även lite annat jag såg av en slump.

Bifogar dev om någon vill ta sig en genomkörare. Tror det skulle vara nyttigt, men det är
en väldigt stor fil (den innehåller nästan alla Pidgin-instick också) så det går nog åt några koppar kaffe!

-- > Pidgin översätts på Transifex, men bifogar po-filen här om någon känner att de vill göra en granskning.

Vänligen / Best regards
Josef Andersson