Granskning av GPA (GNU Privacy Assistant)

Sön Nov 30 16:40:49 CET 2014

Översättning av GPA (GNU Privacy Assistant):

Jag har laddat upp den komplett, men även som en diff mot det som finns
i GPA's git-förråd - diffen är stor dock - 31Kb mot 89Kb för hela.

http://www.gusnan.se/gpa/gpa_sv.po
http://www.gusnan.se/gpa/gpa_sv.po.diff

- det ser ut som om den inte har uppdaterats sedan länge.
Granskning skulle uppskattas!

Jag upptäckte dock en typo i engelska originalet (nown/known), som jag
har rapporterat - det verkar dock inte som om bifogade filer kommer med
i deras webbarkiv av den sändlistan:

http://lists.gnupg.org/pipermail/gnupg-devel/2014-November/029158.html

och jag kommer givetvis uppdatera min po-fil beroende på vad Werner
säger om detta.

mvh
-- Andreas Rönnquist
gusnan at gusnan.se