Komplettering av giggle

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Okt 12 20:23:29 CEST 2014

> Jag har gjort en komplettering av giggle:

Förändringarna du gjort ser bra ut, men jag har själv fått lära mig
att man ska ersätta ... (tre tecken) med … (ett tecken) samt att
man bör översätta strängar inom apostroft 'som denna' eller
cittattecken \"som denna\" med speciella apostroftecken så att
det blir en sträng “som denna“. Kontrollera att du kan skilja vanliga
citattecken " och dessa speciella “ med din konfigurerade font.

Jag har inte korrekturläst _hela_ översättningen. Behövs det?