Komplettering av giggle

Sön Okt 12 21:02:59 CEST 2014

On Sun, 12 Oct 2014 20:23:29 +0200,
Sebastian Rasmussen<sebras at gmail.com> wrote:

>Förändringarna du gjort ser bra ut, men jag har själv fått lära mig
>att man ska ersätta ... (tre tecken) med … (ett tecken) samt att
>man bör översätta strängar inom apostroft 'som denna' eller
>cittattecken \"som denna\" med speciella apostroftecken så att
>det blir en sträng “som denna“. Kontrollera att du kan skilja vanliga
>citattecken " och dessa speciella “ med din konfigurerade font.

Tackar! Jag har rättat dessa. (Jag upptäckte även nu några
ytterligare småfel som jag har rättat).

https://l10n.gnome.org/vertimus/697/631/112

>Jag har inte korrekturläst _hela_ översättningen. Behövs det?

Hmmm, jag tror nästan det kan vara bäst att göra det. Jag tog över
giggles översättning 2012, men tror inte jag skickade den över tp-sv
då, utan jag har för mig att jag tog direkt den till giggle-utvecklaren,
som satte den i sitt git-förråd på en gång...

All korrekturläsning och hjälp uppskattas!

mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists at gusnan.se
gusnan at gusnan.se