Komplettering av telepathy-account-widgets

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Fre Sep 19 23:43:28 CEST 2014

> Detta ser jättebra ut tills jag hittade följande kommentar i källkoden:
> /* translators: this string is very specific to SIP's internal; maybe * best
> to keep the English version. */
> Säkrast att låta det vara "Register" även i översättningen med andra ord.

Vad knepigt att göra strängen tillgänglig för översättning och dessutom inte
tagga upp den med TRANSLATORS så att det syns för oss…

> "Lösenord"

Eh, ja! Fast jag måste säga att det var en kul felskrivning.
Slår dock inte denna: https://lkml.org/lkml/2014/9/5/113 :)

Allt åtgärdat här:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/221588/221329/0/