Översättning av Gufw

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Sön Sep 28 18:16:10 CEST 2014

Skepp ohoj! Här kommer en översättning av brandväggsgränsnittet Gufw som används i flera distributioner som Ubuntu, Suse, Arch, Mint och Debian.
http://gufw.org/

Eftersom jag denna gång testat den live så borde det inte vara så mycket att rätta. Men kommentarer är alltid välkomna!

Översättningen av själva programmet vore ganska liten om det inte vore så att det ligger hundratals strängar på
förkonfigurationer av olika spel och program, där mycket inte ska översättas , t.ex. "Return to Castle Wolfenstein".

Jag lade även en felrapport på en del saker här:
https://bugs.launchpad.net/gui-ufw/+bug/1374998

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson