Översättning: com.mikeasoft.cachemere-sv.po

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Ons Aug 5 14:10:15 CEST 2015

> Ett litet tillägg.
> Jag såg precis att det står Open som behörighet så jag kanske inte behöver
> störa er med dessa småsaker ;)

Alltid bra med en granskning!

Fann några småsaker:

->Informationen i filhuvudet (översättare o.s.v.) är inte ifylld.

msgstr "Inga Geocacher"
msgstr "Hämta Geocacher"

->Geocacher ska väl vara geocacher här

msgstr "Den här sidan vill veta din enhets positionering."
-> hm, vad sägs om "...eller din enhets position".. eller platsinformation kanske.

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson