FOSDEM + GUADEC

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Sat Feb 7 08:31:46 CET 2015

> Ha så kul i helgen! Själv är jag inte där, så kommer att titta hemifrån
> om det är något intressant föredrag som streamas.

Jag kan verkligen rekommendera det till nästa år. 7000+ personer sägs det. Träffade en hel del GNOME-folk samt många svenskar där.
Flera från GNOME som tyckte vi gjorde ett kanonbra jobb med översättningarna.

GUADEC hålls i Göteborg i Augusti. Själv är jag på annat då, men helt klart ett tips för den som har möjlighet.
https://www.guadec.org/

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson

PS
Fick två kommentarer (från enskilda) om att vi borde byta ut notifieringar till
meddelanden, aviseringar eller liknanden, samt förråd mot något annat.
Men det kan vi diskutera vid annat tillfälle.