sysstat-11.1.8 (100%) by Sebastian Rasmussen

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Ons Nov 11 21:43:16 CET 2015

Hej!

Jag har hittat en ny webbplats där man kan göra diffar mellan
textfiler som jag tänkte kunde vara användbar när man ska granska
skillnader mellan översättningsfiler. För att prova detta gjorde jag
ett försök att komplettera sysstat från translationproject.org.

Diff:en hittar ni här:
http://paste.openstack.org/compare/478609/478608/

Originalet är här…:
http://paste.openstack.org/show/478608/

… och med mina kompletteringar här:
http://paste.openstack.org/show/478609/

Och så då filen hos translationproject:
>     http://translationproject.org/PO-files/sv/sysstat-11.1.8.sv.po
> All of its 78 messages have been translated.

Jag upplevde webbplatsen som lite långsam, men om detta detta
experiment faller väl ut så kanske jag använder den igen. Vad tycker
ni är det lättare så här?