Re: Överskugga ?==? Override ?==? Åsidosätta

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Ons Feb 17 07:29:19 CET 2016

Jag minns att det vid något tillfälle diskuterades på listan,
och att det sedan landade i just åsidosätta. Undrar om det inte
var Göran som kom med förslaget - jag är inte känd för just mitt superbra
minne dock:) Tycker att överskugga är ok med,
men använder vi åsidosätta i majoritet kan vi sikta på
att göra det här med.

/Josef