Re: GNOME 3.20 snart tillgängligt

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Mars 24 21:13:50 CET 2016

Den 2016-03-24 kl. 20:05, skrev Sebastian Rasmussen:
> bättre
>
> Japp, jag instämmer. Det är riktigt kul att se att vi på tp-sv-listan
> lyckats komma så långt!
>
> Jag tog ett par minuter och genererade lite statistik för GNOME:s
> egna paket. Vi har definitivt arbetat upp oss sedan GNOME 3.10!

Faktiskt var läget ännu sämre än det går att se i tabellerna. Då GNOME
3.12 släpptes var svenska inte ens listat bland språken eftersom det låg
under 80% översättning.
https://help.gnome.org/misc/release-notes/3.12/i18n.html.en , så det är
från 3.14 och framåt som det har hänt saker, och så fick 3.12-grenarna
draghjälp av det efteråt.

Återigen, bra jobbat av alla inblandade!