Re: Översättning av girl help, rhytmbox help, moserial + moserial help, gnome commander

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Ons Mars 30 21:04:19 CEST 2016

> gnome-commander....
> Hade några synpunkter utöver det Sebastian sagt, och sedan hade denna
> inte granskats på många år, så tog mig även en djupare titt på vad man
> kunde hitta i alla strängar:

Ouch, en djupgranskning var sannerligen välbehövlig, stort tack från mig
och alla framtida gnome commander-användare för kvalitetshöjningen.
Rättat allt utom reverb, som verkar vara godkänt av SAOL, och är det
uttryck som används (gammal musiker som jag är) "därute".

https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-commander/master/po/sv

/Josef