Re: Översättningar av niepce, metacity, meld, dasher, gthumb och gnome-flashback

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Ons Mars 30 21:29:55 CEST 2016

> gnome-flashback
Tackar för titten. Allt rättat efter synpunkter.

> "true (sant)" i övriga strängar. Jag skrev tidigare ett meddelande om
> att använda true (sant) i gschema-strängar
> http://listor.tp-sv.se/pipermail/tp-sv/2016-March/003809.html , så kan
> tänka mig att gå igenom detta för berörda moduler under denna
> översättningscykel ifall folk inte misstycker.

Har ingen stark åsikt om det, men har börjat översätta så efter
att ha läst ditt tidigare förslag. Känner du för att gå igenom
och städa upp detta generellt så är det bara att köra på tycker jag.

> UPS
Hade lite problem med att testa gnome-flashback, så lät
det stå kvar som ups för säkerhets skull.

https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-flashback/master/po/sv

/Josef