Fedoras webbsajt

Sön Dec 1 15:22:56 CET 2013

On Sun, 1 Dec 2013 13:42:34 +0100,
Göran Uddeborg<goeran at uddeborg.se> wrote:

>Detta går kanske lite utanför den normala rutinen här.  Men om någon
>har lust att granska även en webbsajt så är det välkommet.
>
>Jag har precis skickat in återstoden av översättningen av
>http://fedoraproject.org/ Själva katalogen tror jag skall visas upp
>via denna länk:
>
>https://fedora.transifex.com/projects/p/fedora/language/sv/?project=20
>
>En annan metod är naturligtvis att gå till själva webbsajten och se om
>något ser konstigt ut.
>
>Jag har som sagt precis skickat upp översättningen.  Det dröjer ibland
> [...]

Vart vill du ha rättningar?

Jag hittade följande typo på framsidan i en av dom tre grå rutorna:

"Behöver du hjölp? Få det här."

(Jag vet ju dock inte om det är något du redan har rättat, men som inte
har uppdaterats på sidan ännu...)

Jag hjälper själv till med svenska översättningen av Debian-webbplatsen,
och skulle givetvis uppskatta all hjälp även där.

mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists at gusnan.se
gusnan at gusnan.se