Fedoras webbsajt

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Tis Dec 3 10:53:06 CET 2013

Andreas Rönnquist:
> Vart vill du ha rättningar?

Hit till sändlistan blir utmärkt!

> Jag hittade följande typo på framsidan i en av dom tre grå rutorna:
>
> "Behöver du hjölp? Få det här."

Oj!

> (Jag vet ju dock inte om det är något du redan har rättat, men som inte
> har uppdaterats på sidan ännu...)

Nej, det hade jag missat.  Men nu har jag rättat det.  Tack för
påpekandet.

Jag insåg efter att jag skickat brevet att webbsajterna är frusna just
ni inför släppet av Fedora 20.  Inga uppdateringar kommer synas förrän
dess.  Enligt planen skall släppet ske om en vecka, den 10 december,
men det förutsätter att den godkänns på ett "Go/No-Go Meeting" i
övermorgon, den 5 december.

Som i http://www.debian.org/?