GIMP

Påvel Nicklasson pavel223344 at gmail.com
Mon Dec 16 20:50:58 CET 2013

Hej alla!

Jag har kompletterat GIMP 2.8.

Det är tre filer:

gimp.gimp-2-8.sv.po: Huvudfilen. Kompletterad. Jag har även putsat en del
på den gamla översättningen. Ändrat slinga till bana och en del annat. Det
finns mer att göra för den som vill.

gegl.gegl-0-2.sv.po: Nyöversatt. Många svåra saker mest nog beroende på att
det ibland är dålig engelska i strängarna.

gimp-plug-ins.gimp-2-8.sv.po: Kompletterad

Jag ser arbetet med GIMP som litet ”pågående”. Det finns fler saker man kan
rätta till och strömlinjeforma. Detta kan kanske vänta till GIMP 2.10 då
jag eller någon annan kan ta en ny titt. Om jag pillar mer blir GIMP 2.8
inte alls översatt.

Nya po-filer finns här:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1052861/Ny%20GIMP.zip

De gamla po-filerna (som jag utgått från, numera ett år gamla) finns här:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1052861/Gammal%20GIMP.zip

Hoppas att jag gjort rätt!

Det vore roligt om filerna efter granskning kunde laddas upp och bli till
nytta!

Vänliga Hälsningar

Påvel Nicklasson