RE: Översättning av vino

Rune Karlsson kraputsniq at live.com
Ons May 21 16:46:13 CEST 2014

Hej

Man kan kanske ersätta meningen

"Då detta är sant inaktiveras skrivbordsbakgrunden och ersätts med ett enfärgat block då en användare ansluter."

med

"Då detta är sant inaktiveras skrivbordsbakgrunden och ersätts med en enfärgad bakgrund då en användare ansluter."

Jag tycker att det låter lite bättre, eftersom vi inte använder ordet "block" på samma sätt i svenska som i engelska, vad jag vet.

/Rune