Re: Att hovra samt verktygsfält

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Feb 15 12:00:43 CET 2015

Åh, jag trodde att detta var sedan länge ett erkänt ord.
Åtminstone i sammanhanget kring rovfåglar som står
still uppe i luften och spanar. Men nu när jag söker inser
jag att det erkända ordet är ryttla. Jahapp!

> Tänkte bara inflika att jag inte har någon stark åsikt i dessa frågor. Men
> allmänt är konsekvens bra, så om du vill ändra dessa två ord kommer jag inte
> att säga emot.

Jag instämmer på denna punkten och ser fram emot dina ändringar
Josef. Tack på förhand för att du orkar beta av dem. :)