Översättning av gsettings-desktop-schemas

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Mon Mars 9 01:27:16 CET 2015

Av de kvarvarande översättningarna gav jag mig i fredags
på en utav de längsta: gsettings-desktop-schemas.

Halvvägs genom översättningen råkade jag upptäcka att
en hel del av strängarna var de samma som i en äldre
version av libgnome: https://l10n.gnome.org/vertimus/libgnome/master/po/sv

Jag hoppas att jag nu översatt allt rätt (pofilter är kört och
jag har försökt få det samstämmigt med libgnome och jag
har försökt hitta allt som poedit markerade som okända ord):
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/243353/0/0/

Om du granskar denna så rekommenderar jag att du
har gott om tid, alternativt planerar från början att ta
det stegvis. Som vanligt är jag tacksam för kommentarer
då jag troligtvis har gjort massor av slarvfel. :-/

Tror ni att det går att komma upp i 100%?