fyra i rad

Erik Sköldås er.sk at telia.com
Tis Mars 17 19:25:10 CET 2015

Då har jag lagt upp en ny justerad version, där jag även har rensat bort
en del
"skräp rader"

Funderar lite på det som Göran tidigare var inne på

"Project-Id-Version: gnect doc\n"
som det står i början av dokumentet skall det ändras till
"Project-Id-Version: Four-in-a-row doc\n"

Eller skall jag låta "gnect" stå kvar,  hittar som sagt många länkar om
"fyra-i-rad" när jag googlar på gnect,
och funderar om det kan vara ett annat namn för programmet?
Tittade även på en del andra länders po-fil för "fyra i rad", och insåg
att namnet variera ganska mycket
Danmarks heter  dokumentationen "Gnome-games-master", medans programmet
heter "Gnome-games"
medans andra inte har döpt filen alls, samt de som heter just four-in-a-row.
kanske finns fler tittade bara på några slumpvis.....

Den svenska programfilen heter "gnome-games"  skall dokumentation då
heta "gnome-games-master"

Eller vad blir rätt

Diff filen ligger här

https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/248817/248393/0/