Översatt Mycelium

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre May 1 15:35:32 CEST 2015

On 2015-04-27 10:57, Mattias Eriksson wrote:
> [...]
>     > https://crowdin.com/project/mycelium-bitcoin-wallet
>     >
>     > Man behöver dock skaffa konto, sen minns jag inte men jag tror jag
>     > hörde av mig till någon administratör eller något för att få access.
>     >
>     > //Snaggen
>
>     Jag har ett Crowdin-konto, och fick upp följande meddelande då jag
>     klickade på länken: "Project does not exist or access to this
>     project is
>     limited."
>
>     Lättast är nog att du bifogar den översatta filen på listan om du vill

Har tittat igenom nu och såg några saker:

 >Önskar du köa upp transaktionen så att den automatisk sänds

"automatiskt"

 >Detta är en tyder på att din plånbok är i osynk

Kanske bara "Detta tyder på att din plånbok är i osynk"

 >Du har en eller flera privata bitcoin nycklar

"bitcoin-nycklar"

 >ett PDF-dokuent

"dokument"

 >eller genom fil-delnings appar du har installerade

Skulle själv slå ihop det till "fildelningsappar".

 >Vill du ignorerar varningar

"ignorera"

 >Gå till Konto fliken för detaljer
 >Du kan importera privata nycklar i Konto fliken
 >flyttas till Handelshistorik fliken

Särskrivning i dessa. Jag skulle skriva "Kontofliken",
"Handelshistorikfliken", eller så kan man ändra ordföljden och skriva
"fliken Konto" samt "fliken Handelshistorik" i stället.

 >Säjarens pris

"Säljarens"

 >Frikopllar

"Frikopplar"