Re: Översättning av handboken för gnome-taquin

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Fre Feb 12 00:28:35 CET 2016

https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/296933/296003/0/

> Så makabert ;-) "DelaLika"

Men en snygg felstavning!

> Upptäckte nu att CC-BY-SA i och med 4.0 har bytt namn från Unported till
> International. Nämnde det på irc, och utvecklarna höll med om detta, så
> du kommer nog snart att ha nya strängar med "International" att
> översätta istället.

Ja, International låter bättre och blir nog väsentligt tydligare.
Var det du som lade till mig i Creative Commons transifex-grupp?
Någon lade till mig utan att jag bett om det i alla fall, så jag började
översätta de strängar som var utestående hos dem.