iso_3166_2-3.65 (100%) by Josef Andersson

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Tis Juli 26 13:19:58 CEST 2016

Upp med procenten bara! Äntligen klar med denna - det tog sin tid då jag bara jobbat lite på den i
små doser då och då.
Den är baserad på Daniel Nylanders initiala arbete nedströms som sedan uppdaterats.
Har följt i första hand wikipedias benämningar.

Jag vet inte hur man granskar en sådan här fil,
men jag har ju i och för sig redan gjort en grovgranskning
av det jobb Daniel m.fl. hade gjort. Så jag föreslår
(om nåon nu vill ta sig en titt) att man helt enkelt
tar lite stickprov.

> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>
>     http://translationproject.org/PO-files/sv/iso_3166_2-3.65.sv.po
>
> All of its 4699 messages have been translated.
>
> This PO file has been announced to the maintainer of 'iso_3166_2',
> hoping he or she will include it in a future release.
>
> The following HTML pages have been updated:
>
>     http://translationproject.org/domain/iso_3166_2.html
>     http://translationproject.org/team/sv.html

Hörde jag någon frivillig ge sig på iso_3166_3??:)

--
Vänligen / Best Regards
Josef Andersson