Re: Översättning av FSF Email Self-Defense

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön May 8 17:57:54 CEST 2016

Den 2016-05-08 kl. 17:10, skrev Tomas Nordin:

> En föreslagen lösning för tillfället skulle vara att jag skickar en
> bantad variant av repot som ett arkiv. Jag har provat och det verkar
> kunna funka som det är tänkt, (med rendering av websidor och så), och
> arkivfilen blir på 5.1 MB.
>
> Men då är frågan -- var skickar jag den. För jag skickar väl inte ut den
> på listan eller?

Vet inte den absoluta maxgränsen för bilagor på listan, men det har inte
varit någon bilaga över 1 MB de sista åren i alla fall.

Om du inte har någon domän att lägga upp filen på skulle du antingen
kunna fråga Göran (goeran at uddeborg.se) om att lägga upp den på tp-sv.se,
eller så kan du skicka den till mig så lägger jag upp den på min domän
för granskning och meddelar länken på listan.

Mvh,
Anders Jonsson