Översättning av epiphany

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre Sep 5 20:43:39 CEST 2014

On 2014-09-05 20:38, Mattias Eriksson wrote:

> fre 2014-09-05 klockan 20:33 +0200 skrev Anders Jonsson

> Fixat!
>
> //Snaggen

Ok, nu skäms jag nästan för att nämna så små grejer, men det blir tyvärr
en liten skillnad i effekt om man använder hämtar eller hämtat.

Med "hämtat" så kan man tro att endast tidigare filer sparas, och att de
som hämtas framöver slängs bort, vilket de inte gör.

Med andra ord, ändra "hämtat" till "hämtar" så är jag helt nöjd.