Re: Hjälpfil till EasyTAG master

Marcus Gisslén marcus.gisslen at gmail.com
Sat Aug 29 19:01:24 CEST 2015

Tack för det Arve.

Självklart kan blanksteget tas bort :) Trodde jag hade fixat det men det
visade sig att jag hade glömt det på fler ställen. *skäms lite lätt* Nåväl,
det är åtgärdat nu.

Annars var det mest själva formuleringen på hela strängen jag var
förbryllad på. Nu idag verkar den vara vettigare än när jag skrev den.

Nya diffar :)
2 -> https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/271089/270787/0/
1 -> https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/271089/0/0/

//Marcus