Re: Översättning av handboken för gnome-music

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Fre Feb 12 00:20:28 CET 2016

> Här misstänker jag nästan att de menar "<app>Files</app>".

Mmm, det låter rimligt: jag rapporterade det uppströms, men
ändrade till <app>Filer</app> i den svenska översättningen
så länge.

> "verktygsfältet"

Vet du om det går att berätta för enchant att ett visst ord ska
bedömmas som felstavat även om dess inbyggda regler
tyder på att det borde vara korrekt? På så sätt borde pocheck
hitta det. Jag är skadad av det glada 90-talet när det hette
verktygsrad…

https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/296932/295996/0/