Re: Översättning av handboken för gedit-plugins.

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön May 8 16:01:03 CEST 2016

Den 2016-05-08 kl. 09:26, skrev Josef Andersson:

> Härligt! En översättning i taget. Nu är den rättad!

Bra, har skickat in både på master och för gnome-extras-stable.

Apropå stable så har jag nu förbarmat mig över de sista paket vars
gränssnitt var översatta i master men inte i gnome-extras-stable, och
fört över dessa till de äldre grenarna, så nu är det "bara" glom och
libgda som kvarstår innan ännu en kategori är komplett.