Re: Nästan helt ny översättning av handboken för gnome-documents

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sat Feb 6 12:36:49 CET 2016

Nedanstående skillnader är rättningar över licensnamn för övriga
reserverade paket samt att jag fixat lite med filhuvudena medan
jag ändå uppdaterade översättningarna. Övriga filer kommer jag
att behöva uppdatera ändå eftersom de har nya/luddiga strängar
och då passar jag på att fixa licensnamnet samtidigt.

gnome-music handbok: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/295996/295470/0/
gnome-photos handbok: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/295997/293253/0/
cheese handbok: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/295998/293018/0/
evince handbok: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/296013/292258/0/